fredag 1 oktober

jamen hoppsan... då var det redan ny månad. Och inte fan har man haft tid att sitta här nå vidare i veckan som var heller. Lite jobbigt... men av jobb blir det pengar. Blir härligt när lönen kommer denna månad.. borde få typ 15000 efter skatt så då blir det vinteroveraller åt båda barnen och vinterstövlar med. Tänkte ragga med mej Elin då på en shoppingrunda igen... det är riktigt trevligt att ha henne som shoppingsällskap + att det e lite segt att gå själv med två ungar. Jag vill att dom ska med så att det blir rätt storlek på det jag köper då. Något åt mej själv får det lov att bli också =) På söndag däremot så ska jag åka hem till Elin på kvällen och umgås lite =)
Denna fredag har varit så lugn och skön. Har ju jobbat så detta är första lediga dagen denna vecka. Båda barnen har varit snälla och goa idag och vi har myst en massa i soffan. Jobbigt när jag knappt hinner se dom i veckorna... så det får bli extra mys på helgerna istället. Men båda var så trötta så dom somnade snällt redan vid 19-tiden. Brukar inte hända men som sagt så var dom tydligen väldigt trötta båda två. Ikväll har Alex gått iväg till Emil med en jäkla massa o dricka med sej... sen tror jag dom skulle ner på stan o dricka mera och spela biljard. Undrar vilket skick han är i när han kommer hem? Nåja.. skönt o få en kväll för sej själv.
Imorgon får vi se var som händer.. funderar på att kanske ta en vända på stan eller på Ria men vi får se. Sen ska jag få köra lite bil med brorsan i helgen med. Han ska prova lära mej köra med manuell hehe.. får se hur mycket hopp och studs det blir. Jag har ju bara kört automat än så länge. Men jag skulle ju vilja kunna med manuell med. Bäst o ta vanligt körkort istället för körkort för automat. Men jag tar fan med automat om det verkligen inte går. Nu funderar jag på om jag ska välja varmt bad med bra bok eller om jag ska spela lite sims3... tror jag gör både och. Inte samtidigt så klart. Men lite sims först och sen bad... ja det låter bra det!
Kram på er


Robin och Kristoffer förra året =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0