söndag 21 november

Ja då var det söndag... Snackade med mamma igårkväll. Hon har dåligt samvete för att hon inte hinner med oss, och barnen. Men i veckorna komemr hon hem så sent från jobbet att ungarna hinner lägga sej innan hon hinner hit. Och på helgerna måste hon hinna allt annat som hon inte hinner i veckorna... bland annat att ta hand om sej själv också.. så jag förstår väl ändå att det inte finns så mycket tid. Men hon skulle försöka hinna hit på ett besök inom snar framtid och träffa ungarna. Övningskörde gjorde jag och mamma idag med. Gick ju bra det =) Något enstaka motorstopp men så kan det ju bli hehe. Det gick i alla fall bra. Men det var mycket trafik uppe vid bilprovningen så det var lite läskigt. Var två eller tre till där och övningskörde också.
Idag, efter vi ätit middag, ska jag hem till Elin och sociala lite. Ska bli najs =)
Helle har förresten fixat min design också.. vilket ni förmodligen märkt redan. Men stort tack ska hon ha!
Nu ska jag gå o vispa potatismos. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0