lördag 13 november

Ja men hejsan!
Har inte bloggat så mycket i veckan.. har varit helt slut. Jobbade ju måndag, onsdag, torsdag och fredag denna vecka. Lite jobbiga tider har det varit med. Och på det så har jag inte kunnat sova alls typ de 4 sista nätterna. Så igår när vi kommit hem och ätit middag o så så lade jag mej och sov. Då jäklar kunde man somna som en klubbad. Var helt slut då. Idag har vi städat lite och tagit det lugnt så nu känns det ju lite bättre. Tyvärr har jag fått ungarnas förkylning med hosta och ont i halsen. Min röst vill inte riktigt vara med heller så jag låter lite smårolig =) Men förhoppningsvis blir det bättre snart. Skulle ju eventuellt åkt till Elin idag men jag vill inte dit och smitta ner henne eller lille Theo.
Idag kom Alex lillasyster, som e 18, hit. Hon ska förmodligen stanna tills på måndag. Just nu har Alex, jessica och Kristoffer åkt för att handla lite mat och lördagsgodis =) Ikväll blir det att krypa ner i soffan till en film efter att ungarna lagt sej.
Veckan som kommer så kommer jag nog också vara lite trötter. Jobbar måndag, tisdag och torsdag vad jag vet än så länge. Ska vara på Brynässkolan alla dagarna, precis som jag var i torsdags och igår. Tycker om den skolan =) Den e mysig och det jobbar trevligt folk där. På måndag är det utvecklingssamtal om Kristoffer också.. men jag kommer missa i börjar eftersom det börjar kl 13 och jag jobbar till 13.20.. men jag e ju i samma hus så så fort jag slutat så går jag ner och är med.
Nä nu ska jag gosa med Robin lite tills Alex o dom kommer hem så vi kan äta middag. Kram på er



Kristoffer, jessica och Robin för ett par år sedan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0