fredag 5 november

Ja men dåså... nu är både Robins hår och Alex hår klippt! Och Robin gick till och med på att bli klippt med maskinen. Inget jag får göra.. men Alex fick =) Har längtat som en tok tills idag. Idag kommer Alexandra hit och barnvaktar Robin lite efter att han gått och lagt sej. Jag och Alex ska gå iväg ner till Rack'n'roll och spela lite biljard. Ska bli najs eftersom vi aldrig har barnvakt utan hela tiden brukar den ena få hitta på nåt och den andra vara hemma med ungarna. Ska bli härlgit att få hitta på nåt tillsammans för en gång skull =)
Just nu badar Robin och Alex för att skölja bort allt löst hår så nu ska jag gå och hämta en handduk så att jag kan ta opp Robin så får Alex duscha vidare =)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0