fredag 19 november

Ja då var det fredag... och det har varit/blir en mycket lugn sådan. Robin har varit på dagis idag men Kristoffer har varit hemma med hosta. Jag och Kristoffer roade oss med att spela lite Mariokart.. och saten vad ungen e duktig att köra med ratten! Så där bra kan inte jag med ratt.. så jag kör utan hehe. Efter lunch var det dags för Kristoffer att gå över till sin pappa så nu blir han där i en vecka.
Jag la mej och sov en stund på soffan tills det var dags att hämta Robin på dagis. Jag har varit så förbaskat trött sista veckan.. undrar vad det beror på. Vädret?
Nu sitter Robin här bredvid på golvet och leker med lego medan jag sitter här o kollar lite. Alex har inte kommit hem från jobbet än.. men när han gör det ska han bara duscha och sedan iväg igen. han ska ha "firmafest" idag.. först bowla med jobbet och sedan ska dom vidare till Harrys för att äta och dricka =) Så jag blir helt solo ikväll efter att Robin gått o lagt sej. Inge kul att kolla på Idol själv.. men man vill ju inte missa det heller. Vem vet... man kanske krysper ner i ett varmt bad efteråt och läser lite tills Alex komemr hem... om jag orkar vara vaken så länge. Nä nu ska jag fixa lite annat. Kram på er




Mina gobitar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0