tisdag 25 maj

Ja då lider denna dag mot sitt slut. Saten vad trött jag är... blev opp tidigt imorse för att åka och jobba på Källöskolan. Hade en åk 1 där. Trevligt var det =) Kände igen några barn sedan förr då jag var på 6-års och sedan fritids. Så det var skoj. Dom var lite trassliga bara men det brukar ju barn bli när det kommer vikarie och något annat än vad dom är vana vid. Men men... när man jobbat som vikarie ett tag så lär man sej att inte ta åt sej.
Dagen i övrigt har varit rätt lugn. Var en sväng till mitt Mary Kay-rum och satt där och ringde och bokade lite. Så nu har jag någon visning inbokad i alla fall =) Får hålla tummarna för att det blir fler.
Imorn blir det inge jobb, som det ser ut. Så jag ska passa på att sitta och skriva lite ansökningar att skicka iväg... så att man förhoppningsvis får något vettigt jobb någon gång.
Nä nu ska jag spela lite... kram

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; Ja varför? det frågar jag mig själv också.

Kanske för att jag inte var helt säker och kanske för att man blir nästan som paralyserad när man väl hör något.

Men hör jag något någon mer gång så ringer jag, definitivt.

En man som misshandlar ofta lär sig också vilka ställen han kan slå på där det inte syns, där det inte blir blåmärken eller bulor.

2010-05-26 @ 09:10:21
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0