söndag 2 maj

Då var det söndag... vilket innebär att det är måndag imorn. Känner inte riktigt för måndag.. men men. Dagen har varit relativt lugn. Har fixat och donat lite här hemma.. efter lunch var vi ute på gården och lekte allihop. Blev lite förvånad när till och med ALex följde med ut. Han brukar inte tycka det är nåt vidare skoj att vara ute på lekplatser med barnen. Så jag var nöjd =)
Imorgon har jag inget jobb.. hade ingen rast i fredags så jag hann aldrig ringa till vikariejouren. Men det e lika bra.. har en massa ärenden på stan imorn. Ska försöka höra om någon vill göra mej sällskap. Tråkigt att gå på stan ensam. Nä nu ska jag kolla vidare lite.. kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Ja han är inte så liten längre :P Ja det ska bli roligt och ses! Det var ju ett bra tag sen nu!!

2010-05-02 @ 21:10:37
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0