söndag 16 maj

Bläää vad jag är trött... så sjuukt trött. Idag har inte hänt mycket alls... mest bara varit. Har tvättat lite och gjort lite pannkakor o så. Ungarna blev glada för dom älskar pannkakor. Men Robin har blivit lite knepig så ibland äter han typ ingenting. Idag var en sån dag, men vad gör man? Man kan ju inte tvångsmata. Han fick lite extra kvällsvälling så att han klarar sej till imornbitti i alla fall. David var här ikväll en snabbis och då hjälpte jag honom att skriva sitt CV.. har förtfarande Tims CV att skriva också... uuusch jag orkar inte.
Imorn blir det jobb i alla fall. Lillhagen igen. Men imorn ska jag vara på mellanstadiet och där har jag aldrig varit förr på den skolan. Har bara haft högstadiet där, så det ska bli kul o se hur det är. Börjar första lektionen kl 8... fy faen säger jag bara. Pappa, som är hemma nu, ska skjutsa mej imornbitti. Så först åker vi och lämnar barnen på dagis och sedan vidare till Lillhagen. Kristoffer ska få vara på Herrgårdens förskola imorn eftersom hans dagis har planeringsdag. Tycker fan det är planeringsdagar jämt på det där jäkla stället. Men men... Det går nog bra.. får lämna mitt nummer till dom ifall dom behöver ha tag på mej.
Nä nu blir det kolla facebook o sedan sova för jag håller på att somna nu jag... kram på er

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Jag ska ha kursprov i engelska B imorgon. För att öva inför det så har vi fått lära oss massor om hur man skriver CV och covering letter, fast allt på engelska då :P

2010-05-16 @ 22:14:42
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0