fredag 21 maj

Då var arbetsveckan avslutad och det är äntligen helg! Men ska opp tiiiidigt imorn... åker hemifrån vid 6-6.30.. jippi... på en lördag! Men men.. är ju tävling imorn i Skutskär och jag ska vara funktionär. Det ska Tim med, han ska sova hos oss på en madrass på golvet inatt. Först imorn ska vi stå vid anmälan och senare under tävlingen ska vi vara vid frammatningen. Synd eftersom man inte ser så mycket av tävlingen men så får det vara. Håller tummarna för att mamma och lillebror kör bra.
På tal om köra förresten... idag har jag kört bil med Leif. Egentligen får ju inte jag köra med honom men vi hittade en najs grusväg att köra på. Och jävlar vad skoj det var att köra på en slingrig grusväg! Mycket roligare än när jag kört på näringen tidigare. Och det gick superbra! Det är så jäkla roligt att köra bil =)
Nä nu ska jag pyssla med lite annat innan det blir sängen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0