torsdag 18 mars

Usch vilken jäkla dag. Började med att det hade snöat inatt... smälter ju undan rätt fort men det är ju så deprimerande att se. Sen har jag trasslat en massa med telenor idag... och nu funkar inte min telefon som följd. "Sim inaktivt" står det.... jippi.. ringde från min andra telefon för att höra efter men dom hållerpå att starta om sitt system så jag skulle återkomma om 2 timmar för just nu gick det inte att se vad som var fel tydligen. Fyyy vad less jag är.
Har suttit idag och ringt runt till lite olika personer för att erbjuda dom en visning med Mary Kays produkter också.. men det går inte så bra. Det är ju för 17 gratis! Borde det inte vara en kul grej dårå? Aja.... får fortsätta försöka ragga folk till visningar. Måste ju komma igång. Har varit och öppnat ett plusgirokonto idag med som helt och hållet ska vara till min Mary Kay-verksamhet. Blir lättare då att hålla isär det från den privata ekonomin. Aja... får hoppas allt löser sej. Nu ska jag prova starta om telefonen igen och se om det är någon skillnad...
kram på er

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Här har det regnat i 2 dagar nu så snöhögarna blir mindre och mindre :)



Min telefon roar sig med att visa "Sim inaktivt" någon gång i veckan eller så, funkar för mig iaf när man startar om den.

2010-03-19 @ 08:23:24
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0