onsdag 31 mars

Blev visst inget bloggande igår heller... städade en hel massa igår på dagen, fick hjälp av Tim också. Sedan somnade jag på soffan vid åtta igårkväll. Vid tio tyckte Alex att det var dags att flytta sej till sängen så det gjorde jag och jag somnade om på en gång och sov till imorse. Skönt att få sova ut ordentligt för en gångs skull. Men men.. opp igen och gick med Robin till dagis, sedan direkt till gamla lägenheten idag igen. Skurade ur kyl och frys, för det var bara det kvar. Sedan dammsög jag lite där skorna hade stått i hallen och sedan var allt färdigt! Nu tänker jag aldrig mer öppna den där förbaskade dörren mer. Imorn ska nycklarna in så då slipper man se dom mer med =) Fan nästa gång jag ska flytta så anlitar jag städfirma kan jag lova. Aldrig mer!! Nä nu har jag fått klaga av mej lite hehe... ska spela lite medan jag väntar på att Robin ska somna.. sedan ska jag lägga mej i badkaret med en bra bok! Kram på er



Bild från sommarstugan... tyckte molnen blev coola =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0