onsdag 10 mars

Då var man hemkommen efter en jättetrevlig dag på stan med Elin och hennes lille Theo. Vi sprang runt och kollade på kläder o så... hittade några vanliga toppar som jag ska köpa sedan. Dom kostade bara 49:50 kr/st och det tyckte jag var alldeles lagomt =) Sedan köpte hon några fotoramar och till sist gick vi och fikade eftersom lille Theo var hungrig, och det var förresten vi med. Jag fick mata lillfisen och han är ju söt så man skulle kunna äta opp honom. Och han luktar verkligen bebis. Mina ungar är för stora för att lukta bebis =/ Min lille Robin fyller två år på tisdag och Elin köpte en jättefin Bamse-body åt honom i present. Den ska han få ha imorgon.. Tack Elin =D
Visningen jag hade för Elin och Elins mamma igår gick jättebra i alla fall. Det blev lite läsa innantill och så men så är det väl innan man har vant sej. Det gick smidigt i alla fall och båda gillar produkterna. Och det förstår jag... jag är helt såld på Mary Kays produkter själv för dom är så jäkla bra. Imorgon ska jag ha en till visning och då blir det för Jessica och förhoppningsvis några av hennes vänner. Får hoppas att den visningen går lika bra =)
Nä nu ska jag kika runt lite o så.. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0