måndag 8 mars

Då har vi fått internet här i vår nya lägenhet. Vi skulle fått det igår... men ni vet ju hur Gavlegårdarna är. Men nu är jag tillbaka =)
Har haft en riktigt körig dag med mycket att göra. Har packat upp allt jäkla porslin... diskat allt och ställt in i skåpen. Fy faen, roligare kan man ju ha. Och kartonger och saker är det precis överallt! Det är ett under om man hittar nå klädesplagg att ha på sej. Därför blev det lite extra stressigt när jag nu på kvällen skulle iväg på utbildningen hos Siv på Gävle skönhetsinstitut.
Fick förresten ett roligt sms idag... jag har ju anmält på facebook-gruppen "Nivå tillbaka till Gävle" att jag är intresserad att börja jobba hos dom när dom öppnar. Och nu fick jag veta att jag ska infinna mej där på söndag för en intervju =) Så jag håller tummarna så att dom nästan är blå hehe.
Imorn har jag min första Mary Kay-visning. Är lite nervös men det ska nog gå bra. Det är för Elin och Elins mamma jag ska ha visning. Eventuellt skulle någon mer bli med men vi får väl se. Ska bli kul att äntligen få sätta igång i alla fall.
Nä usch jag är trött... får nog skriva mer imorgon. Om Robin låter mej göra det... det är planeringsdag på hans dagis imorn så han blir hemma då. Men Kristoffer får gå på dagis ändå eftersom han går på ett annat dagis.
Men kram och godnatt på er!




Mina två gopojkar Kristoffer och Robin =)

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Jag frågade min kusin om hon ville komma hon också, men hon svamla bara och jag fick inget vettigt svar från henne så vi får väl se om hon kommer eller inte ^^

2010-03-09 @ 10:00:12
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0