måndag 22 mars

Ledsen för dåligt bloggande i helgen... men har haft så grymt mycket att göra hela tiden så jag har inte haft tid. Vi har haft kalas för Robin både lördagen och söndagen. Alex mamma och hans tre systrar var här på lördagen. Det blev en del fina kläder och en massa leksakbilar =) Robin var kanonglad. Kristoffer fick också lite bilar så han blev inte helt utan.

 
Härliga tårtor blev det också... en per dag hehe.

Robin fick kanonmycket fina grejjer och en massa kläder. Även lite pengar så imorn ska förhoppningsvis jag och Elin på stan. Vi skulle egentligen gått på stan idag men det blev inte riktigt så.
Anledningen till att det inte blev så är att vid 4 imorse så vaknade jag... mådde så fruktansvärt illa och är så grymt dålig i magen. Har bott på toa hela morgonen och att försöka ta sej iväg själv och gå med ungarna till dagis var bara att glömma. Som tur var så gick min styvfarsa, efter många om och men, med på att köra ungarna till dagis. Så jag får vara hemma och vila och försöka bli bättre idag. Styvfarsan var ju och jobbade och hade mycket och göra och egentligen kunde han inte åka därifrån. Men han var jättesnäll som gjorde det ändå.
Ikväll ska jag på måndagsmöte med dom andra hudvårdskonsulterna så då måste min mage ha blivit bättre. Ska trycka i mej så många receptfria tabletter det bara går. Dimor is the shit. Stoppar magen helt och hållet... bara det får några timmar på sej.
Nä nu har jag gnällt färdigt... blir kolla lite facebook o så och sedan bädda ner sej framför tv:n när "våra bästa år" börjar. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Du fick ju iaf pratat med mig en stund igår så.. :P

2010-03-23 @ 21:11:25
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0