måndag 15 mars

Yes.. måndagen så gott som över. Usch vilken jäkla dag. Alex var ledig idag för att vi skulle få lite gjort. Blev inte så mycket.. men nåt i alla fall.
Efter vi lämnat Robin på dagis så gick vi till gamla lägenheten och började städa. Kom dit en tjej och köpte Kristoffers gamla säng med... så vi slapp köra den på tippen =) 400 kr fick vi för den också... inte illa för det skrotet. Vi har kanske hittat en som ska köpa gåstol, babysitter och ett babygym också med lite tur. Dom får rubbet för en 500hundring så jag hoppas dom vill ha det för det är ju inget fel på grejjerna. Vill bara bli av med det. Känns inte som att vi behöver ha nå bebisgrejjer kvar längre hehe.
Vi var en sväng på stan idag med och handlade lite. Blev en present åt Robin eftersom han fyller 2 år imorn med =) Sedan gick jag hem med Robin och Alex åkte ut till valbo och köpte en våningssäng åt barnen med madrasser o allt... sedan ägnades resten av kvällen åt att bygga ihop den. Det var en del att göra haha. Ska försöka ta mej till gamla lägenheten igen imorn för lite mer städning. Känns lite surt däremot... ska på nykonsultutbildning imorn.. PÅ ROBINS FÖDELSEDAG =(((( men vi ska fira honom i helgen eftersom vi förmodligen fått mer ordning då... men ändå. Vill ju vara hemma med min myyyys på hans tvåårsdag ju. Aja... utbildning är ju bra. Gud vad jag längtar tills jag får reda på om jag får jobbet på Nivå eller inte. Var ju på intervju igår och dom skulle höra av sej efter 7-10 dagar. Nervöööös.
Haha Alex sover på soffan.... kanske dags att gå o sussa? kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0