måndag 1 mars

Ja då var man hmma från mormor igen. Har haft jättetrevligt med kortspel o allt. Tyvärr blev dagen mindre bra när vi skulle till att äta lunch.... Jag tog en karott.. utan minsta aning om att den varit i ugnen. Jag hann lyfta upp den innan jag kände hur het den var.. så nu sitter jag här och skriver med vänster hand... helt jävla handikappad. Har brännbloror på tummen och långfingret på högra handen. Även pekfingret och ringfingret gör förbannat ont. Och ikväll ska jag på Mary Kay-utbildning med... fy fan. Alex ska få hjälpa mej att tvätta håret o så när han kommer hem. Sen ska jag ju ha min fina outfit oxå... som inkluderar strumpbyxor.. hur jag ska få på mej dom med en hand blir kul att se. 
Nu orkar jag inte skriva mer för det tar sån tid.... kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0