fredag 5 mars

Ojdå jag glömde skriva igår... så kan det bli =)
Hade förresten rätt mycket i huvudet igår. Kristoffer skulle ha varit hos tandläkaren igårmorse... men det blev inte riktigt så. Sågens farmor, Rose, skulle ha tagit med Kristoffer dit. Men hon dök aldrig upp... så Kristoffer hamnade på dagis istället. Det visade sej senare att Rose hade blivit kvar i sängen.. med hjärnblödning och i just nu är hon på sjukhuset i Uppsala. Jag hoppas verkligen allt går bra med henne... Kristoffer tycker så mycket om att vara hos henne. Okej jag kanske inte träffar henne så ofta... men orolig blir ju jag med ändå.
Sen var jag hos Siv igen igår... hon hjälpte mej att planera lite. Så nu håller jag på att ragga folk för fullt så att jag ska kunna ha visningar. Det går väl... sisådär..
Idag slutar Alex jobba tidigt och då ska han och brorsan börja köra en massa grejjer till nya lägenheten. Skönt att bli av med en del kartonger. Efter det ska Alex till gymmet... usch vilken tråkig dag det kommer att bli. Umgås med barnen och sedan ensam ikväll. Jag som hade tänkt åka till Elin men det går ju inte om inte Alex tänker vara hemma nåt. Får ta det en annan dag... lite mycket nu mitt i allt flyttande.
Tro på sjutton att Robin blivit sjuk igen.. dom på försäkringskassan måste ju tro att jag tycker om att få pengar av dom så ofta som barnen varit sjuka sista tiden. Han hade 39 graders feber igårkväll men bara 37,7 idag. Får se om han är pigg och kan gå på dagis på måndag. Min styvfarsa åkte med Kristoffer till dagis idag i alla fall. Jag ville inte släpa ut Robin när han är dålig... det räcker med en gång och det får bli när vi hämtar Kristoffer.
Nä nu ska jag roa mej med nåt annat. Kram på er



Gammal bild på Robin

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Om det kan vara till någon tröst så hade ju min mamma en hjärnblödning i september och hon är helt återställd.

2010-03-05 @ 20:56:54
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0