onsdag 30 juni

Håhåjaja... då har man precis stoppat ungarna i säng för denna kväll. Saten vilken asjobbig dag det här har varit. Kristoffer har varit i bråk nere på gården... alltså har jag fått prata med Kristoffer, hans kompis och hans kompis mamma. Roligare kan man ju ha. Men efter det var Kristoffer i alla fall snäll. Så har vi varit på simskolan igen idag. Sågen kunde inte ta med Kristoffer eftersom han var tvungen att åka och handla.. för det kan man ju inte göra resten av dagen.. så efter lunch bar det av dit. Min mage var helt knäpp så pappa fick skjutsa oss idag igen. Och det är ju mitt i Robins sovtid så han fick ju inte sova någon middag heller. Gissa om han var rolig under tiden Kristoffers simskola höll på. Fy saten... ungen var precis överallt och lyssnade inte ett smack. Fick jaga honom runt hela jäkla badhuset, nästan. Inte passade det att leka heller.. nej nej.. hade ju varit alldeles för enkelt. Blääää! Om inte Sågen kan imorgon så får han missa simskolan imorn. Sågen hade sagt från början att han kudne varje dag.. inte en dag av tre! Och Robin behöver sova på dagen annars blir det bara kaos för hans, och för min, del. Orkar inte med en till sån dag. Och så ska man trassla med middag och ungar som inte vill äta efter det.. nä usch!
Ikväll ska jag köra lite bil förresten =) med Leif. Ska bli najs. Han hade tydligen ny bil nu.. men det var en lika som innan fast nyare och så går den på diesel. Nu komemr han snart och hämtar mej. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0