onsdag 23 juni

Då var ännu en dag över.. snart dags att gå o lägga sej. Denna dag har det inte hänt mycket alls. Var med Kristoffer på simskolan och lyckades bränna mina axlar lite granna eftersom jag hade linne på mej. Nu på kvällen så var Kristoffer på lite fest på sitt dagis. Det var avslutningsfest för alla som ska börja 6-års i höst. Det var ju lite kul att dom hitta på nå sånt. Han hade haft jätteskoj sa han =) Och en ballong hade han fått med..
Redan imorgon ska Kristoffer komma till mej istället för på fredag som vi brukar.. jag, Alex och ungarna drar nämligen iväg till sommarstugan imorgon =) Ska bli skönt... blir årets första tripp dit. Kristoffer älskar att vara där.. Robin minns kanske inte att han varit där men det blir nog skoj för honom med. Hoppas på finväder så ska ungarna få plaska i sin pool hela dagarna. Är ju lite för djupt för dom att bada i havet.. kallt än så länge också för den delen. Ska bli roligt att träffa mormor med... ska hjälpa till så mycket jag kan med allt.. matlagning och hämta ved o sånt. Vill inte riskera att hon blir dålig igen.
17.15 går vårt tåg imorgon och vi kommer hem igen på lördag. Hmm blir ju knepigt med farmen på facebook det där... men får väl så nåt som tar ett par dagar hehe. Nä sängen var det... kram på er


Kristoffer i poolen i stugan för några år sedan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0