torsdag 15 juli

Då var det torsdag... imorgon bär det av =) Ska bli sååå härligt att komma iväg! Denna dag har man ju en del att göra.. när Alex kommer från jobbet ska jag skynda mej på cykeln ner till apoteket och hämta ut mina tabletter för magen. Sedan blir det hem igen och när brorsan slutar jobbet vid 4 så ska Alex åka och storhandla med honom.. Efter det bär det av till verkstaden för att måla färdigt. Sen hem och packa eftersom vi skulle åka så tidigt som möjligt imorn. Ojojoj vilken dag detta kommer bli.. stress, stress och stress. Men det blir nog bra. man får ju ta det lugnt i 9 dagar sen =)
Gårdagen var ganska najs faktiskt. Det blev bad i Brämmen med Jonas och Robban. Skönt att få svalka sej. Och man blev så nedkyld så på vägen hem när vi åt på max (Jonas var snäll o bjöd mej) så satt jag och frös när vi satt ute och åt. Det var riktigt skönt att få frysa för första gången på länge! Nä nu ska jag ägna mej åt Robin ett tag, Kristoffer är ute och leker. Robin har en tendens att göra allt hgan inte får om jag sitter här hehe. Men det förstår jag, han vill ju ha uppmärksamheten =) Lillskrutten hade förresten feber igår... så jag bestämde mej för att hålla honom inomhus där det är svalast. Han hade inte mycket feber så det kanske beror på värmen, det verkar inte vara nå övriga fel på honom alls. Så han har fått ha sin vattenflaska hela dagen och vara inomhus och febern gick ner frammot eftermiddagen igår. Nu på morgonen hade han 37,8 grader så om det är svalare idag ska han få komma ut lite.. är det lika jäkla varmt så blir han inne idag igen för inne är det svalast.
Nä nu ska jag maka på mej.. kram på er


Robin igår när han lekte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0