tisdag 6 juli

Idag har varit en väldigt lugn dag... har inte gjort mycket alls. Myst med Robin, städat lite o så.. När Alex kom hem från jobbet åkte jag iväg för att simma. 1,5 kilometer blev det =) Känner mej nöjd... hade trots allt huvudvärk då. Nu på kvällen har jag och Jonas tagit oss en rask promenad. Skönt att sträcka på benen lite.
Imornkväll måste jag till mitt kära Mary Kay-rum och jag ska även prata lite med min director. Jag tänkte sätta mej och göra ett sista försök att få lite visningar inbokade. Måste även hämta mitt läppbalsam där som det är solskyddsfaktor i. Jag köpte det av en annan konsult som jag delar rummet med och hon lämnade det där åt mej =) Himla snällt av henne. Jag har gett mej fan på att jag inte ska bli lika sönderbränd på Gotland detta år som jag blev sist jag var där. Då var det riktigt illa. Men nu har jag solskydd till läppar, ansikte och kroppen =)
Den 16:e åker vi... inte nu på fredag men nästa... ska bli så jävla najs att komma iväg och ha semester från... jaa du.. livet. Känns som att det behövs just nu..
Nä nu ska jag checka facebook en sväng innan det är dags att natta. Kram på er


Älskade och jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0