måndag 12 juli

Ja då var det måndag igen och ny vecka. Sommaren bara springer förbi.. går alldeles för fort!
Idag händer typ ingenting.. som vanligt. Längtar ju så hemskt till fredag då jag får åka till Gotland! Men men.. fredagen kommer väl den med.
Sågen tog med sej Kristoffer till Stenebergsparken där dom skulle bada lite.. snart ska jag väcka Robin så att han inte sover alltför länge och sedan ska jag ta med honom ner på gården så att han får leka av sej lite med. Om jag hinner... Alex slutar ju snart och då måste jag till arbetsförmedlingen. Ska skriva på sånt där jäkla papper så att man får aktivitetsstöd denna månad med. Dryygt! Och Alex har ju aldrig någon lust alls att vara ute med Robin så han får leka.. ännu mindre i denna värmen.. ibland känner mej sej verkligen som ensamstående förälder igen. Men men.. han hjälper ju iofs till med en del annat. Men lämnar ändå en del att önska.. Oj vad han kommer bli grinig när han läser detta. Men då får han bli det. Han vet vad jag tycker!
Nä usch.. känner att jag har mycket som ska göras innan det blir Gotland också.. imorn ska jag ju åka iväg och börja måla på mammas bil. Hon blev ju av med sin bil efter förra tävlingen så det blev panik att bygga ny... och då ska ju teamets färger på =) Men det tar en stund att måla en hel bil med 5 cm bred pensel.. men det e skoj. Har man nåt att göra ett tag.
Nä om man skulle väcka goungen nu då! Kram på er



Bild på Kristoffer med nya kameran.. satt o lekte lite med den =)


Är nog den första kamera jag haft där man kan ställa in svartvitt, speia och sånt direkt utan att behöva använda photoshop =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir inte sur jag är inte så pigg på å va ute med ungarna nen idag var det jag som sa att vi går å sätter oss i stenebergs parken. Sen har du mycket mer tid att vara ute med ungarna än vad jag har. Hoppade du över våra bästa år så hade du kunnat varit ute då medans det inte va så överdrivet varmt.

2010-07-12 @ 23:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0