lördag 3 juli

Så var det lördag.. och vilken lördag då! Såå jäkla hett. När man kom ut ur trapphuset var det som att gå in i en vägg av värme! Ja det har ju varit minst 30 grader ute och stackars Robin, som haft vattenflaskan i handen hela dagen, höll på att rinna bort... stackaren. Jag, Alex och Robin var och spelade minigolf med pappa, hans fru och brorsan. Riktigt skoj, men det gick inte alls lika bra denna gång som förra. Vette fasen vad som var fel men jag kunde fan inte spela!! Förra gången gick jag runt på 46 slag... denna gången blev det 68.. snacka om illa! Måste ju vara värmen hehe.. vi skyller på den.
Ikväll har jag och Jonas varit iväg till Bremmen och badat. Saten vad skönt det var att få komma i vattnet en dag som denna. Så varmt som det var.. och så varm man var i kropnen.. fan vad kallt vattnet kändes. Det var svårt att komma i men när jag väl gjort det så var det heeelt underbart =) Jag och Jonas simmade en massa och snackade. Det dröjde tills solen gick ner innan vi masade oss opp ur vattnet. Nä det får göras om! Synd att man inte har en karl som gillar att bada... hade varit skoj att åkt hela familjen någon gång, även om det bara skulle bli till Fjärran då ingen av oss har körkort eller bil.
Imorn blir det en dag med fullt opp... jag ska iväg och simma och sedan ska Alex träna. Så jag tänkte försöka komma iväg i skaplig tid så att jag kan ta med Robin ut och leka efteråt. Alex vill ju aldrig ta med honom ut =/ Men ut måste han ju.. så det får jag ordna.
Nä ska man kolla på terminator med Alex och brorsan nu tro? är ju inte jättesugen på den filmen.. men men..
kram på er


En gammal bild på Alex som jag lekte lite med i photoshop =)

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Kul sammanträffande, jag spelade faktiskt också minigolf igår :)

2010-07-04 @ 07:49:22
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0