lördag 10 juli

Grattis Elin på din 23-årsdag!!!!!

Snyggaste bilden ;)

Min gårdag var najs. Var hemma hos Elin och det hann bli lite mys med Theo innan han skulle sova och sedan spelade jag och Elin monopol. Jag vann båda gångerna, vilket är ovanligt. Annars brukar vi alltid vinna varsin gång. Elin fick en bodylotion av mej i present. Det var Mary Kay och den luktade jättegott =) Ska beställa hem fler såna sen.
Denna dag har också varit himla bra. Jag, Alex och Tim tog med ungarna till Stenebergsparken. Där lektes det och dom hade ansiktsmålning där med. Kristoffer är nu målad som spiderman =) Bild kommer en annan dag när Alex lagt inte dom från telefonen.
Ikväll blir det lugn hemmakväll med Alex och jag tror Tim blir med också. Nä nu ska jag ropa in Kristoffer för det är middagsdags. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Tack babe :D <3 Du kunde inte ha valt en bättre bild? ;)

2010-07-10 @ 18:57:58
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Ja det är riktigt skönt att vi är av med den.. Fick 5000:- för den så det var ju inte helt fel om nu inte alex tog med sig allt nu när han stack och jobba.. eller han lämna 1000kr till mig, resten tog han.. Lite orättvist måste jag säga då han säger att vi har gemensam ekonomi.. Kram

2010-07-12 @ 11:40:06
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0