fredag 9 juli

Jag glömmer alltid bort min kära blogg... men men. Skriver nu =)
Gårdagen var himla trevlig. Jag, Alex och Robin drog iväg och spelade minigolf med pappa, Sasi, brorsan, och nån av Sasis kompisar. Anna och Tim följde också med. Vi blev så många så vi delade upp oss när vi spelade. Men vi tävlade ändå alla mot varann. Gick lite bättre denna gång i alla fall. Så nu har jag spelat 3 gånger detta år. Första gången fick jag 46 slag och vann. Andra gången gick det inte alls och då fick jag 68 slag.. igår blev det 51 slag så det dög i alla fall. Pappa vann och brorsan kom ETT jäkla slag före mej. Men det gick sämre för dom andra =)
Idag har pappa och Sasi tagit med sej Robin o badar. Lite skönt faktiskt att få lite lugn o ro hemma ett tag. Kristoffer kom hit idag med =) Min gobit! Men just nu e han ute och leker.. kikade ut nyss och han låg i sandlådan och körde med småbilar. Nu kom han o sa till att han och Viing skulle gå in till Viking. Vad duktig min grabb har blivit på att berätta vart han tar vägen =) Så har det inte alltid varit kan jag ju säga.. och då har man fått springa runt ute och leta med en klump i magen. Men när det har hänt har han alltid varit inne hos nån kompis. Så man har tjatat hur mycket som helst att han måste säga till var han går. Och se på fasen, det funkade =D
Ikväll tänkte jag ta en tripp hem till Elin. Ska bli najs =) Blir kanske lite monopol och mys med hennes lille Theo =)
Nu är det bara en vecka kvar... sen blir det GOTLAND!!! Uuuuh vad jag längtar! Ska bli skönt att få komma bort lite och få chansen att umgås lite mer med mamma och dom.. det händer lite väl sällan=/ Sen är det ju folkracefestival vi ska på så det blir najs =) Har pratat med Alex också och talat om varför jag tycker det ska bli så skönt att åka.. så jag hoppas han förstår. Jag behöver liksom en paus både från honom och barnen.. från livet helt enkelt. Jag och Alex ser ju varandra jämt och ständigt och det är ju såklart lika med barnen. Det ska bli skönt att få sakna dom alla tre för en gångs skull. Man behöver få sakna lite med.. Och jag känner att det är lite mycket just nu så det ska bli skönt att komma bort och slippa tänka på alla "måsten" hemma. Nu är det ju två år sedan jag var iväg till Gotland sist så det börjar bli dags =)
Nä nu ska jag fortsätta kolla runt lite.. kram på er


Kristoffer och mamma - folkrace =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0