fredag 2 juli

Underbara dag! Sååå underbart väder, en go och glad Robin och en kväll helt för sej själv. Kan man begära mer? Robin sover så klart så helt själv är jag ju inte. Men Alex är ute med jobbet så här sitter jag med hörlurarna på och dricker läsk och poppar musik =) Alex tog med jordgubbar hem från jobbet idag med... hade tydligen blivit över eller nåt.. så dom har jag kalasat på. Riktigt goda var dom oxå och såklart hade jag socker på =) Nyttigt och bra, eller inte hehe. Lite måste man ju få frossa ibland. Sitter faktisk och överväger att vara vaken tills Alex kommer hem så att man får mysa lite sen =) Blir bra det...
Imorn får vi se vad som händer.. ska försöka hinna iväg och simma lite i alla fall. Blev så stressigt så jag gjorde inte det idag. Istället klippte jag Alex hår innan han skulle iväg. Så nu ser han ut som folk igen =) Robin e ju så rolig.. klippmaskinen låter ju lite och Robin är ju rädd för allt som låter så han sprang till vardagsrummet och satt där tills jag klippt klart. Då vågade han sej fram för att titta. Men då skulle jag ju dammsuga opp håret.. då blev han rädd och gick och gömde sej igen. Hehe och ändå har jag lärt honom att tvättmaskinen och torktumlaren inte är farlig. "ih faliii" säger han varje gång vi kommer in i badrummet. "Inte farlig" betyder det ju såklart. Han e go han.. får försöka få honom att lära sej lika med dammsugaren. Man måste ju kunna städa med ungen runt benen med =)
Imorn får vi se vad som händer.. evetuellt lite minigolf med farsan och hans fru igen. Ska bli najs. Den här gången får Robin och Alex följa med också så blir det roligare =) Men det blir nog mot kvällen. Brorsan och mamma och alla skulle till Rörberg och träna på lite folkrace på dagen och pappa skulle hänga på och också träna lite. Han sa att han kanske blir sugen på att börja köra =) Skulle vara kul.. då har man nån till att hejja på när det är tävlingar =) Den 14 augusti ska jag vara funktionär i Rärberg också.. blir första gången där ute men det är nog rätt likt Skutskär i allt man ska göra =)
Nä nu ska jag spela lite betapet tror jag =) kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0