torsdag 14 januari

Då var man hemkommen från jobbet och har nyss ätit middag. Har jobbat på Solängen idag. Fasen vad jag gillar den skolan. Både personal och elever är bra och trevliga... inte som på Steneberg precis. Imorgon blir det Källmur... är inte så förtjust i den skolan heller men det är mest för att det är så svårt att hitta därinne. Det är som en labyrint och så ser det likadant ut överallt. Men men... man får fråga. Fick jag göra sist jag var där med.. och gången före det med hehe. Hittade int ens tillbaka till klassrummet där jag haft en lektion innan rasten. Men men.. det är tack o lov bara imorn.
Ikväll blir det att cykla iväg och simma i alla fall. Fast det är griskallt ute. Uscha. Inatt fick min cykel bo inne hos oss istället för ute i cykelstället där den hade frusit fast. Bromsarna hade också frusit. Men imorse funkade det bra eftersom cykeln hade stått inne i värmen. Mennär jag kommit halvvägs fick jag ringa till Alex... bromsarna hade fastnat och fryst igen.. MEDAN jag cyklade! Så han fick komma och bända loss bromsklossarna som låg mot hjulet så att jag kunde ta mej till jobbet. Men jag kan ju inte använda bromsarna så det är till att ta det lugnt. Vill inte ha mammas cykel heller... man sitter ju som ett mongo på den. Annars funkar ju mammas cykel bra.. men men.. tar min egen till badhuset sen och får ta det lugnt. Sen får jag gå ner för nedförsbackarna istället så att jag inte får upp sån fart.. läskigt utan bromsar ju. Men det är mest nedförsbackar på väg hem.
Nä nu ska jag kolla facebook lite grann medan ungarna leker så snällt i Kristoffers rum. Kram på er



Mina två gobitar =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv; Men om det skulle vara så så hade dom förmodligen talat in ett meddelande på svararen så att man kunde ringa upp..

2010-01-15 @ 10:27:01
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Det är ju inte alls svårt att hitta på Källmur xP Aa jag kan skriva lösenordet till Ellens blogg till din bilddagbok :)

2010-01-15 @ 19:32:04
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0