söndag 31 januari

Sista dagen på månaden... sitter här och slöar. Robin sover fortfarande och Alex är och gymmar med Ante. Skönt att få vara för sej själv en liten stund. Pappa och brorsan var förbi en sväng tidigare också... idag åker ju pappa tillbaka till Norge för att jobba. Men det är kul att ses när man väl gör det. Har fått reda på att pappas bästa vän har fått leukemi.. så jädra hemskt. Usch jag lider både med honom, hans familj och med pappa. Dom har ju känt varann i så många år. Finns ju chans att han klarar sej... kalla mej pessimist men så brukar det ju tyvärr inte bli.
Får se vad som händer ikväll. Kanske skulle övningsköra lite med Leif på någon väldigt avskild plats... men får se om jag orkar. Är så jävulkst trött! Och inte har jag nå jobb imorn heller... men får ringa imorn och tjata lite så kanske man kan jobba senare i veckan. Nu ska jag nog hoppa in i duschen.. eller lägga mej att vila.. har inte bestämt mej än. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Madelene

Tackar!

2010-01-31 @ 21:17:18
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Lina

sv; Ska bli spännande att se hur länge det håller i sig.

Motionssimma skulle jag lätt kunna göra men har inte råd just nu.. och det tar för lång tid att åka fram och tillbaka till stan.Tyvärr.



Dock funderar jag på att köpa gymkort på sportis i valbo, då ingår bad också.

2010-02-01 @ 18:31:03
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0