onsdag 6 januari

Gääsp vad seg man är hela tiden... att man aldrig kan få vara pigg. I och för sej så har jag sovit dåligft nu i några nätter.. blir kanske bättre natten som kommer eftersom jag har mitt egna täcke då och slipper dela med Alex =)
Igår blev den en lugn dag hemma. Fick en glad överaskning också... Kristoffer kom hem hit igår istället för på fredag. Sågen ringde och frågade ifall jag ville ha honom redan igår eftersom Ida hade åkt på magsjuka. Lika bra att jag tar Kristoffer då så slipper han kanske åka på det han med.
Igår var jag och simmade också.. nu är mitt jullediga med simmandet slut. Men det blev bara en kilometer för jag fick så jäkla ont i ryggen. Känns att man inte simmat på ett tag. Men det var så jäkla kallt efteråt. Griskallt ute ju så jag ringde efter skjuts. Jag hann liksom bara utanför dörren så blev det istappar av min lugg. Naaajs... Sedan igår så kom Danne ner hit och han hade nån kompis med sej som också hette Danne. Det blev lite tv-spel och en massa snack och det var riktigt trevligt. Tyvärr blev det lite sent och därför också som man inte är så pigg idag.
Idag skulle jag ha fikat med Marie och hennes lilla Thea på stan.. men fick ett sms nyss där hon skrev att hon inte orkade ta sej ner på stan så vi får väl ta det en annan dag istället. Jag hörde med Alex och Elin om dom har lust att komma över ikväll istället och det lät lovande.. Elin skulle försöka övertala Alex i alla fall =) Skulle vara roligt att träffa dom igen.. det blir helt klart för långt mellan gångerna.
Nä nu ska jag försöka hinna spela lite sims3 innan Robin sovit klart.. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0