onsdag 20 januari

Måste börja med att säga grattis åt min käre mor som fyller år idag. Grattis mamma!!
Såg att jag fått en kommentar från igår om yoga-pass... tyvärr kostar ju sådant pengar och vi har kanppt så vi kan leva.. så.. yoga blir det inte.. får hitta på nåt annat för att få lite energi. Synd för annars var det ett bra förslag.
Idag kommer Mia och Oliver hit en sväng. Sedan ska dom få med sej lite kläder hem till Oliver som Robin växt ur. Uscha det går ju så fort. Det säger bara poff så har man fått ihop en pappkasse med kläder till som är för små. Bra att dom kommer till användning i alla fall =)
Sitter och lyssnar på lite musik nu.. snart är det dags att hämta Robin på dagis. Har småstädat lite idag.. blev en snabb sväng med snabeldraken också. Usch jag hatar att städa... men tyvärr är det ju ingen som gör det åt en. Karlar är roliga... klart att jag sköter lägenheten när Alex jobbar och inte jag... men när han är ledig så gör han inget mer för det. Nä nu ska vi inte klaga... han är ju bra på annat. Allt sånt där "händigt" som jag inte fixar =)
Visstja.. man kanske ska hämta in posten idag oxå hehe... glömmer det jämt. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0