måndag 25 januari

Åh hua vilken dag! Idag är det en sån där dag då man helst av allt bara skulle vilja lägga sej under täcket, sova och glömma att man finns ett tag. Började morgonen med en spya i Robins säng. När allt var fixat, Kristoffer var fixad o så... så skulle jag och Robin gå med Kristoffer till dagis. Försökte två gånger men fick vända och gå hem igen.. min mage gillar inte mej kan jag ju säga. Så Kristoffer blev ledig idag eftersom jag inte tog mej iväg. Stackaren... han tycker så mycket om att gå på dagis. Men vi gör ett nytt försök med honom imornbitti. Robin däremot blir hemma imorn med. Synd för jag hade verkligen velat jobba på Brynässkolan... se lite mer av den eftersom Kristoffer ska börja där i sommar. Men Robin Har varit riktigt lös i magen idag och eftersom han spydde imorse så är det 48 timmar som gäller innan det blir dagis för hans del igen. Jag sa åt vikariejouren att jag behåller mitt jobb som jag är uppskriven på på torsdag... får hoppas att jag kan jobba dårå. Annars får dom hitta någon ny till det oxå. Men det visar sej hur lilleman mår imorn o så. Ikväll ska jag roa med med tvättstugan... blev ju att panikboka den eftersom vi behöver ha Robins sängkläder rena igen. Idag har han fått sova middag med mitt täcke och kudde. Hans nalle behöver också åka maskin så han har haft en liten gris att kramas med istället. Tur att han lätt kan byta bort nallen.. inget gnäll då inte. Nä nu har jag verkligen annat att göra än att sitta här... får bli mer uppdatering imorn. Vill föresten säga ett extra grattis till Elenor som fick sin dotter Joleene igår. Grattis gumman!!!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Haha det skulle vara läkarundersökning xD Kram

2010-01-25 @ 22:18:02
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0