måndag 18 januari

Blösch jag gillar inte måndagar... fördelen med denna var ändå att jag fick några timmar hemma för mig själv medan Robin var på dagis. Det behövdes verkligen... vet inte hur längde sedan det var som man fick andas ut en stund för sej själv.. utom när man e på toa då. Annars har jag ju jämt jobbat när ungarna varit på dagis. Men icke idag =) Idag har jag varit till Gavlegårdarna och skrivit kontrakt på nya lägenheten i alla fall. Ska bli så härligt med lägre hyra.. men lite tråkigt för jag kommer sakna den här lägenheten. Jag får trösta mej med att det kommer bli ett rum mindre att städa i alla fall. Stackars ungar som kommer få dela rum... kommer inte bli kul. Men måste man göra så då måste man. Vi ska få en våningsäng av Alex pappa i alla fall, och den har räcke även på den nedre sängen... då slipper man vara rädd att Robin ramlar ur även fast han sover i den nedre. Annars har jag roat mej med att städa lite idag... och varit till Barn och Ungdom och lämnat in pappret om att Robin ska byta dagis. Sågen var här med ett papper han fått från Kristoffers dagis med där man ska välja vilken skola han ska börja på i höst. Eller höst och höst... han ska tydligen börja fritids redan 1 juli. Min stora grabb... snart blir det inge mer dagis för honom. Uscha vad tiden går fort. Jag kom ju nyss hem från bb med honom ju =/
Imorgon blir det en lugn dag som det ser ut. Inget jobb imorn heller och det enda ärende jag har är att gå till nian för att hämta ut ett paket från H&M.. gillar nya kläder jag =) Och jag behövde verkligen lite nya kläder. Vi betalar ju på konto så det blir bara ca 200 kr i månaden och vårt köputrymme är 3000. Braaa det =) Men nu har vi utnyttjat våra 3000 så nu blir det inga mer kläder åt mej på ett tag i alla fall... sedan har jag svårt att köpa kläder åt mej... slutar med att ungarna får en massa istället och så sitter man där o tänker sedan att "fan jag har inga kläder, jag skulle ju ha köpt det och det".
Nä nu ska jag checka facebook en sväng. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0