lördag 30 januari

Shit vad fort den här månaden har gått... redan februari på måndag ju. Igår var ju jag på klassfest tillsammans med dom jag gick ettan och tvåan med på barn och fritid. Saten vad roligt det var att få träffa alla som var där. Tyvärr var det många som inte kunde komma men det blev jättetrevligt ändå. Vi avslutade på krogen.. Heartbreak blev det =) Jag drack bara några öl igår.. höll mej så gott som helt nykter eftersom jag skulle iväg med pappa idag på handledarkurs. Så efter pappren är fixade så får jag övningsköra med honom med =)
Nä seriöst jag orkar inte skriva mera.. men det var en liten update i alla fall. Ikväll ska jag roa med med tvättstuga och Robinson =) kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0