lördag 23 januari

Idag blir det en mycket lugn dag... Bara slappande och slöande och så ska jag knapra lite novalucol mot magen. Är rätt säker på att det är magkatarr nu. Allt liksom tyder på det. Och så den där brännande, onda känslan precis där magsäcken sitter... jippi...
Ungarna leker snällt på Kristoffers rum och Alex ska iväg och träna en sväng med nån kompis. Sedan skulle Leif fixa så jag får körkortsprogrammet på datorn idag med. Om han inte hann komma med det så skulle han skicka över det på msn. Ska bli roligt att sitta och knåpa med =) Fan ikväll är det ju Robinson också.. ska bli kul =) Tycker det har blivit så spännande nu =)
Imorgon ska jag iväg med mamma, brorsan och alla till en lokal i Andersberg. Det ska vara möte och middag för alla i deras folkrace-team. Jag är inte med i det eftersom jag inte kör.. men jag får vara med ändå =) Ska bli kul att träffa alla... eftersom man bara träffar dom på tävlingarna annars. Dom är ju till största del ifrån Söderhamn. Men men... nu måste jag strax börja med maten. Kram på er




Mina två härliga killar i julas =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0