lördag 2 januari

Så var det lördag.. känns inte som det hehe. Idag skulle jag ha övningskört med käre far... men det blev inte riktigt så. Min mage fick för sej att krascha helt och hållet. Vi ska köra nästa gång han kommer hem från Norge istället =) Lite synd är det ju för jag älskar verkligen hans bil. Den är sååå jäkla skön att köra. Det är en volvo v70.
Sååå.. idag blev det en lugn hemmadag. Alex, Elin och deras lille Theo skulle eventuellt kommit hälsat på, men det blev inte så för Theo hade varit trasslig inatt så dom var jättetrötta. Så det blir kanske imorn istället. Hoppas det =)
Har föresten bstämt mej för att dra igång med simmandet igen på tisdag. Jag har varit lite slö och tagit ledigt från det över jul och nyår.. men nu är det dags att ta tag i det igen känner jag.
Nä nu ska jag spela sims3... som Alex spenderat flera timmar med att ladda ner, installera och uppdatera åt mej så att jag fick "destination världen"... jag har en bra underbar karl jag =)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0