lördag 16 januari

Ja då var det lördag... sitter här för mej själv medan Robin sover lite efter lunchen. Alex är oppe hos grannen.
Igår var jag, Alex och Filip och bowlade i 2 timmar. Riktigt trevligt var det. Brorsan kom hit och passade Robin under tiden. Robin sov ju för natten så det var ju inget vidare jobbigt.. men tack i alla fall bror! Jag var så glad för jag spöade Alex i två serier och vi spelade fem st. Men det gick ganska dåligt för mej igår... gick inte alls så bra som det brukade. Men roligt var det ändå. Eftersom det var fredagkväll så var det discobowling och en massa musik. Riktigt najs.
På eftermiddagen idag blir det att åka och storhandla lite... brorsan kör oss =) Sedan blir det lugn kväll med Robinson på tv. Nä nu ska jag spela lite sims 3 "destination världen" innan det är dags att väcka Robin igen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0