fredag 22 januari

Ja det blev inget bloggande igår... blev så sent och när jag kom hem så ville jag mysa med Alex istället =)
Var föresten och simmade igår... fick sällskap av Mia och Anna, men jag hann simma en kilometer innan dom kom. Sedan simmade vi lite till =) Min gårdag var väldigt jobbig... jag hade nog bloggat om vi haft internet på förmiddagen. Men det blev nå tok så jag fick sitta i telefonen med Gavlegårdarnas support från att jag lämnat Robin på dagis tills att det var dags att hämta honom igen. Snacka om drygt. Men nu har vi internet igen i alla fall.
Idag skulle jag jobbat på Milbo... min kära gamla skola.. men så blev det inte. Vaknade imorse, klädde på mej, var ut o rökte, fixade mej.. och så spyr jag! Var ju bara att ringa sej sjuk då... Hoppas dom hann få tag på någon annan vikarie bara. Undrar varför jag spydde... kan ju inte vara magsjuka... känns liksom inte som det. Däremot kan det mycket väl vara magkatarr.. igen. Fasen man blir aldrig helt bra från det när man väl haft det en gång. Jag, Mia och Anna tänkte åka och bada med våra barn imorn... men det känns som om jag kanske ska vara hemma och bara vila. Det har varit lite mycket nu sista tiden... åtminstone i huvudet. Vi ska ju snart flytta o så och det är ganska mycket att tänka på o grejja med innan det. Och så har man ju dom där ständiga funderingarna kring pengar... vilket aldrig gör något bra. Men men... Nu ska jag passa på att kolla lite facebook o så. Får se om jag får i mej någon frukost sen... känns inte så nu i alla fall... dricker lite vatten istället..
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0