tisdag 9 februari

Så här lång tid brukar det verkligen inte gå mellan mina inlägg. Men har haft en tuff helg... i söndags var jag bara hemma... magen ville inte som jag ville så det blev inte att göra nåt alls. Igår så fick brorsan skjtsa Kristoffer till dagis pga min mage... Robin har ju så nära så honom kunde jag gå med. Sen så var jag ju på anställningsintervju igår på McDonalds. Jag hade tur att magen skärpte till sej under dagen för då gick det jättebra. Intervjun var inte så som intervjuer brukar vara.. vi var 17 st som kom dit, blev indelade i tre grupper.. och sedan fick vi sitta och diskutera olika ämnen som vi fick. Ämena var vad som var bra service, vad som var dålig service och hur deras drömmedarbetare skulle vara (egenskaper o så). Medan vi satt och diskuterade så satt skiftledaren och kollade på oss typ. Sedan fick vi välja ut en i gruppen som skulle stå upp och tala om vad vi kommit fram till. Eftersom det var tre olika ämnen så var vi tre som fick stå upp och "redovisa". Jag ställde mej opp först och gjorde det jag. Man vill ju visa att man kan hehe. Det kändes som att det gick bra i alla fall. Antar att dom ville se under diskussionen vilka som kan ta för sej och vilka som sitter tyst. Jag är bra på det där... jag lyckas alltid på nåt vis "leda" diskussionen samtidigt som man lyssnar och tar hänsyn till vad dom andra säger. Så jag hoppas att man kanske kan få jobbet... dom skulle höra av sej i alla fall så nu väntar man med spänning.
Denna dag blir också lagomt lugn. Ska hämta barnen vid kl 14 och fram tills dess ska jag grejja lite här hemma. Alex slutar sent hela denna vecka... 16.45. Drygt med såna veckor tycker jag.. för det inträffar alltid när båda barnen är här och då måste jag fixa allt med ungarna. Både på morgonen och vid middag och allt. Skulle ju vara skönt att vara två vid dom tillfällena ibland. Robin har börjat bli lite bråkig vid middagen, antar att det är för att han är trött och tjurig. Men jobbigt är det...
Nä nu ska jag spela lite innan det e dags för "våra bästa år" på tv. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Nejnej jag är inte sur! :) Jag tror det blev lite för mycket då i lördags när ingen kom som sa att dom skulle, men det var inte riktat till dig så ledsen om du tog åt dig! :)Hoppas att det går bra i veckan nu då när du måste ta båda barnen! Kramar

2010-02-09 @ 13:22:43
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0