tisdag 23 februari

Blev inget bloggande igår eftersom det inte vill funka när jag skulle logga in... ibland är allt bara jäääkligt segt. Facebook var helt mongo för mej igår med. Men men... här e jag nu =)
Igår var jag på stan med Elin och hennes lille Theo. Han är ju bara för jäkla go den ungen =) Först gick vi några ärenden på stan och sedan satte vi oss och tog en fika/lunch. Jättetrevligt var det =) Sedan gick vi och hämtade mina ungar från dagis och Elin följde med hem till oss. Jag fick gosa och ta hand om Theo jättemycket och det var jättemysigt att få gosa med en så liten igen =) Elin hjälpte till med mina lite halvtrassliga grabbar oxå. Hihi skönt att kunna bytlånas lite ibland =)
Robin har ju blivit så jäkla rolig att när han ska sova på kvällen så går han upp hela tiden. Han har lärt sej klättra ur sängen... så det blir en del springande för att stoppa tillbaka honom i sängen igen innan han väl somnar. Men sen när vi flyttat så ska ju han få sova i vanlig säng så då slipper vi vara oroliga över att han ska göra sej illa när han klättrar ur.
Nä nu har jag skitbråttom... måste in i duschen och sedan ska jag iväg till Gävle Skönhetsistitut för ett litet möte med konsulten... får se om jag kanske också kan tjäna lite pengar på det där Mary Kay-joxet =)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Nej jag tog med mig honom, det skulle bli mindre tjaffs då :P Hehe okej det var en lång timme det ;) Men gick det bra då? Kram!

2010-02-23 @ 23:31:07
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0