tisdag 16 februari

Var med Alex, Ante och Anna och gymmade igår. Lite skön omväxling från simningen. Men jag borde inte ha följt med känenr jag idag. Jag var visst inte riktigt frisk än för idag mår jag skit. Svettas, fryser, hostar och snörvlar. Jag som trodde att jag blviit bra... men icke. Så idag blir det inge simma.. det får bli tvättstuga istället. Behöver verkligen tvätta.
Imorgon ska jag jobba... hoppas jag är piggare då. Ska jobba på Vikingaskolans fritids 12-16. Lagomma tider =) På torsdag blir det Nynäs Montesori 9-13.. också bra  tider hehe. Vill att det ska bli sportlov nu så att jag kan ta med mej Robin och åka till mormor. Vi åker med lillebror då eftersom han skulle dit. Kristoffer är tyvärr hos Sågen då så han blir inte med... men han får följa med nästa gång istället. Vi blir bara borta över en natt då och det ska bli najs att umgås lite med mommen... hände rju inte så ofta.
Nä nu ska jag börja plocka ihop tvätten. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0