söndag 21 februari

Då var det söndag... och imorn är det alltså meningen att man ska gå ur idet och börja leva igen. Uuuuscha!
Vi hade i alla fall en jättemysig kväll igår framför melodifestivalen. Kristoffer fick vara vaken hela melodifestivalen med... jag brukar aldrig tänja på hans sovtider men vi hade så mysigt framför tv:n så igår fick han vara vaken lite längre. Till middag blev det hamburgare och strips igår. Inge nyttigt men.. det var ju ändå lördag. Och sedan blev det lite godis när melodifestivalen började. Ibland måste man ju få unna sej lite.
Inte lika dålig idag men fortfarande snorig och hostig. Men det går ju framåt i alla fall. Verkar nu som att Robin åkt på min förkylning med, men får väl se hur pass mycket förkylt det tänker bli. Det visar sej ju. Annars får han kanske vara hemma imorn med. Har ju trilskats så jäkligt med försäkringskassan så numera får jag ju ersättning när jag är hemma med sjuka ungar. det fick jag inte förr. Dom arslena hade ju fått för sej att jag inte har någon inkomst och därför inte behöver bli ersatt... men men... feeeel!
Nu har Alex installerat om hela datorn så nu ska jag undersöka om sims3 funkar. Det gjorde inte det innan, vilket var anledningen till att han fick göra om allt. Men allt jag hade spelat är borta =/ får börja om från början. Saten så drygt... men men... kram på er

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Svarar på din blogg ifall du inte skulle se mitt svar om jag skrev på min.

Visst kan du få lite bilder, kan maila några till dig via hotmail.Några särskilda du vill ha? Annars skickar jag bara några jag själv är nöjd med :P

Anledningen till att jag märker med Smurvelmurvelsmurfen och lägger upp i litet format på min blogg är ju att jag inte har helkoll på vilka som läser, men jag vet ju liksom vem du är och att du aldrig skulle komma på tanken att hävda att du fotat dem liksom :P

2010-02-22 @ 08:54:58
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0