onsdag 10 februari

Då var man hemma igen då. Har jobbat idag på Nynäs Montesori... var rätt så kul eftersom vi hade friluftsdag =) Så vi har varit ute hela dagen och ungarna har haft skitskoj! Men det var rätt skönt att sluta tidigt ändå.. slutade kl 13. Så jag behövde inte stressa för att hämta barnen på dagis heller. Efter att jag hämtat Kristoffer så tog vi en lugn promenad till Robins dagis och hade ett litet trevligt samtal efter vägen. Det handlade om mardrömmar.. Kristoffer tycker ju, liksom alla, att det kan vara otäckt att drömma om mindre roliga saker. Men han håller med mej om att drakar och monster inte finns på riktigt i alla fall hehe. Jag tror att jag lyckades lugna honom rätt så mycket faktiskt med vårt samtal... eftersom jag talade om att alla drömmer mardrömmar ibland och att det man drömmer inte händer på riktigt... och så vidare. Känns bra när man har tid att verkligen prata med sina barn. Dom lyssnar på ett annat sätt då liksom.
Jag har börjat få ont i halsen. Har varit pigg som en lärka hittills och inte varit nå förkyld direkt alls. Men imorse när jag vaknade så var jag så igenslemmad i halsen att det knappt gick att prata och nu under dagen så har halsontet kommit mer och mer. Lite hosta är det oxå men inte så farligt än så länge. Pigg är jag än oxå så får hoppas att det inte blir värre då. Men det e drygt med halsont o grejjer... låter konstig ibland när jag pratar.. är väl lite hes. Men men...
Ikväll ska jag och Carro till Gävle Skönhetsinstitut och få prova hudvårdsprodukter och smink gratis... det är produkter från Mary Kay. Ska bli skoj... speciellt eftersom jag och Carro inte träffas så ofta. Kl 19 ska vi vara där.. så jag hoppas Alex kommer hem från jobbet i tid, annars blir vi sena.
Men nu börjar det bli dags att plocka ihop tvätten, så ska jag ta med mej barnen ut till tvättstugan en sväng. Robin tycker det är så fascinerande med alla maskiner hehe. Kram på er



Jag och Carro på en fest hemma hos mej för flera år sedan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0