måndag 15 februari

Måndag idag och inge jobb. Lite skönt får man väl ändå säga att det är. Men har ringt till vikariejouren och jag fick ett jobb på torsdag på Nynäs Montesori. Dom hade inget till imorgon men dom skulle återkomma under eftermiddagen om det kom in något. Försökte ringa dom som har hand om förskolorna också men det är ju hopplöst att få tag på dom där människorna. Mycket lättare med dom som har hand om skolorna.
Igår fick jag nåt ryck och klippte håret på Robin. Han var ju så himla långhårig stackaren och jag orkade inte vänta tills Mia hade tid o klippa honom. Men... det blev ju inge vidare fint. Han sitter ju inte ens stilli 2 sekunder och jag har aldrig klippt något hår förut... så det blev som det blev.
Resultat:





Aja.... man blir väl duktigare med tiden kanske... om jag vågar klippa honom någon mer gång. Jag får trösta mej med att det växer ut fort hehe.
Idag får vi se vad som händer... ska ta mej till försäkringskassan en snabb sväng och lämna in ett papper. Sen får vi se om Anna ville vara lite barnvakt för i så fall följer jag med grabbarna och gymmar. Annars blir det en lugn hemmadag för min del. Nu ska jag spela lite innan det är dags för frukost och "våra bästa år". kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; Men om du vägrar ta jobb samma dag, tackar du då Nej om dom ringer till dig på morgonen?

Vad har du sagt till vikariejouren?



2010-02-16 @ 09:26:21
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0