lördag 13 februari

Då var det lördag... såå skönt det är med helg. Denna dagen började med att jag, Alex och Robin följde med mamma till Erikshjälpen. Jag hittade två snygga byxor för 45 kr/st som fick följa med hem. Och en bra oboy-mugg och ett Snobben-glas blev det också. 105 kr blev det för allting. Inte tokgit det inte. Sedan gick Alex och Robin hem för Robin skulle ha lunch och sova middag... jag och mamma tog en promenix till stan eftersom jag skulle till apoteket och mamma skulle köpa sej ett par skor. Faktiskt riktigt trevligt att hänga med morsan en sväng så där... vi ses ju inte så ofta som man kanske borde och när man väl ses så är det ju trevligt =) Ska dit imorn och låna en bok och sedan ska vi allihop åka ut till min morbror och hans sambo i bomhus och fira henne som fyllt 40 i veckan.
Ikväll blir det besök hos Alex och Elin. Men Elins Alex ska åka hem hit till min Alex så jag och Elin får se på melodifestivalen, vilket grabbarna gärna slapp hehe. Det ska bli naaajs =)
Nä om man ska borsta håret lite innan det e dags att åka kanske... ser ut som en skata i huvudet sedan jag sov lite middag =) kram på er




Jag och Elins lille Theo =)

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Ja det ska bli roligt och kolla på Melodifestivalen och ha en tjejkväll :)

Men du på det där kortet var väl inte han gammal ;P

2010-02-13 @ 18:23:58
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Lina

sv;Myskväll vill jag ha, men Ante har ju blivit sånt tränings och hälsofreak nu så det där med mys kan man ju glömma.

2010-02-14 @ 11:43:44
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0