fortfarande lördag

Då var vi hemma från leklandet... men det blir inget av att åka till Alex och Elin. Min mage har kraschat och vi fick ringa efter skjuts från leklandet. Så brorsan körde hem oss.. tack bror =) Frågade Elin om dom blev sur för att jag inte kom och fick till svar att Alex blev besviken eftersom det är hans födelsedag.. kan ju förstå det men samtidigt kan jag inte trolla.. jag åker inte buss när min mage är så här. Tänker fan inte råka ut för att behöva hoppa av halvvägs och sätta mej och bajja vid sidan av vägkanten. Så.... det blir att vara hemma och slappa. Sen är det ju melodifestivalens första omgång ikväll oxå. Får åka till Alex och Elin en annan gång när magen är okej. Sen kan man ju hoppas att dom förstår...
Jag har ju föresten sökt jobb på McDonalds... och igår ringde det en kille därifrån och ville att jag ska komma på intervju på måndag. Men det blir en gruppintervju så får se hur det går. Hoppas jag får jobb i alla fall.. skulle vara riktigt najs även om det är på McDonalds. Skulle vara så härlgit att få gå till samma ställe och jobba varje dag.. och dit behöver jag ju inte ta nån buss heller med min dumma mage, så det passar ju mej alldeles utmärkt =) Då slipper brosan köra mej till jobbet om mornarna som han har fått göra ibland.
Nä nu ska jag kolla facebook en sväng. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Det var inte enbart dig jag mena i mitt inlägg.. Det var flera som sa att dom skulle komma, men som inte gjorde det, vilket gjorde att vi blev besvikna eftersom att dom flesta kräver att vi ska ställa upp på allt och alla, men vi får ingenting tillbaka, inte ens när någon av oss fyller år.. Nej Alex kör inte gratis eftersom att det inte är gratis att tanka bilen..



Sen ledsen att jag inte svarade när du ringde, men jag låg och sov då och jag hade satt mobilen på ljudlöst för att inte Theo skulle vakna om det ringde.. Sen så ringde jag inte upp nu för att jag inte har någon röst kvar så jag kan knappt prata så någon hör..

2010-02-08 @ 18:16:31
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Nej jag är inte grinig på dig :) Ja du kan komma i helgen om du vill :) Jag har en hel del och göra i veckan jag med så jag tror helgen blir bäst ;) Kramar!

2010-02-09 @ 06:46:21
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0