fortfarande fredag

Då har vi ätit middag, jag och Robin. Nu leker han och jag passar på att kolla runt lite här medans jag har ett öga på honom. Min hals har blivit lite bättre nu... nu hör man vad jag säger =) Fortfarande lite hes men till helgen blir det nog bra. Får se vad som blir i helgen... ska försöka ta mej hem till Alex och Elin och hälsa på en sväng och på söndag ska vi fira min morbrors sambo Katarina som fyllt 40. Ska bli skoj. Min mormor blir med då också och henne är det ju inte så ofta man träffar. Lillebror David var här en sväng idag och gjorde mej lite sällskap. Han hade varit hemma från skolan med huvudvärk då vi har suttit och slappat och sett på tv. Han kommer förmodligen tillbaka ikväll och umgås lite, kanske ser en film. Idag träffade jag mamma på stan när hon hade lunch. Vi köpte ett par handskar åt Kristoffer och sedan sprang vi runt och kollade på lite kläder som mamma kanske skulle köpa imorgon. Jag fick en klänning av mamma också... nu tänker ni "Katrin i klänning????".. men den ser ut som en vanlig topp upptill och den är i "mjukistyg" liksom... ser ut som en lång topp som nästan går till knäna. Jättefin var den- Jag provade den när jag kom hem och jag kunde ha den =) Det var på Indiska vi hittade den. Så den ska jag ha på mej på söndag, med leggings under =)
Nä nu ska jag passa på och kolla facebook en sväng. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0