onsdag 15 december

Äntligen är det den 15:e och Alex får lön! Storhandla idag med lillebror.. tur att man har honom som kan köra en. Man skulle ju aldrig ta sej hem med alla matvaror på egen hand. Han e så snäll som ställer upp, mot bensinpengar givetvis =)
Idag har jag förresten varit helt rökfri i en vecka och en dag. Duktig jag =) Kan ju säga att utan snusen skulle jag aldrig klara det. Sen någon gång... när jag känner för det.. så ska jag väl sluta snusa med. Men som sagt det får bli sen. En sak i taget =) Jag ska snart köpa nytt kort på fjärran igen så jag kan börja simma igen. Och till våren hopaps jag med i fotbollslaget igen. Jag ska skaffa mej kondis =) Och smalare ska jag bli. Som jag berättat tidigare så har jag ju gått upp några av alla de kilon jag gick ner och det måste åtgärdas!
Robin är mycket piggare nu förresten. Febern verkar hålla sej borta och jag tror inte det kommit några nya koppor. Svårt att se när han har så många men så gott som alla är bara sårskorpor nu. Ska bli skönt när han är frisk igen och man kan ta sej utanför dörren. Min hosta finns fortfarande där men den börjar bli lite bättre. Min feber har också försvunnit helt och hålelr och det känns skönt. Snart är vi friska och krya igen =)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Catarina

Hoppas du fortsätter i samma still för att bli rökfri. :)

2010-12-15 @ 11:29:14
URL: http://catilous.se
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Alltid skönt när lönen kommer och man kan storhandla :) Förresten så tänkte jag höra om ni ska komma på Theos 1års kalas på onsdag den 22? :) Skulle vara roligt om ni vill/kan :D Kramar!

2010-12-15 @ 15:07:20
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Skönt att både du och Robin är lite bättre ^^



Sv: Tror du tänker för avancerat. Tittta på meddelandet i lappen (eller texten som står i kursiv stil) och testa dig fram lite. Mer än så kan jag tyvärr inte säga :P

2010-12-16 @ 17:13:57
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0