måndag 13 december Lucia

Jaha då var det lucia idag... Robin missar sin lucia på dagis och vi båda två missar Kristoffers på skolan. Men Kristoffer får i alla fall klä ut sej till tomte och lussa så han e glad. Men jag talade om för honom imorse att jag tycker det är jättetråkigt att jag inte kan vara med. Men Robin skulle smitta varenda unge där och Robin har så hiimla mycket prickar. Så här mycket hade inte Kristoffer när han hade vattkoppor. Finns inte en centimeter på ungen som är prickfri. Stackaren... och inatt har han vaknat flera gånger av att han råkat klia och så gör det ont. Så Robin har fått sova mellan mej och Alex inatt för att Kristoffer skulle få sova i lugn och ro. Vill ju inte störa honom eftersom han måste vara pigg i skolan. Men jag har inte sovit mycket inatt kan jag ju säga.. är helt slut. Robin sover middag nu så jag tror jag ska lägga mej en stund också.
Hoppas det går bra för Kristoffer på lucian. han kommer vara så fin i sin fina tomtedräkt =) Det börjar halv tre så Sågen skulle ta med honom hem hit efteråt så slipper jag släpa ut Robin för att gå o hämta Kristoffer. Väldigt snällt tycker jag. Och kul för Kristoffer att i alla fall hans pappa kommer och kikar på lucian. Sågen fick låna min kamera så han skulle ta lite kort åt mej =) Så ni får se sen hur fin min gosse var =)
Usch jag mår inge bra. Har tack och lov inte lika ont i halsen längre men en jäääkla hosta. Och febern känns som att den kommer och går lite grann. Tänk att man aldrig ska få vara pigg.. *suck*
Aja.. färdiggnällt. Sova var det ja.. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag längtar tills jag får lägga ut det oxå, för nu vill jag att bebis kommer ut, helst igår! haha

2010-12-13 @ 18:53:54
URL: thttp://tanteluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0