lördag 11 december

Host och snörvel... jag har blivit värre. Har så förbaskat ont i halsen så jag kunde inte prata imorse. Ont i huvet har jag också och känner allänt skiiiit! 
Stackars Robin har också blivit värre. Han är hundra gånger prickigare än vad Kristoffer var när han hade vattkoppor. Finns inte en gnutta på ungen där det inte är prickigt. Feber har han fått också.. uscha.. sjuka familjen. Skulle kanske ha träffat Leif ikväll och övningskört lite men jag skrev till honom att jag inte orkar när jag mår så här. Samtidigt har jag skittråkgit.. inget är roligt just nu. Finns inge kul på tv:n och inte här heller. Alex ligger o sover middag med Robin är och Kristoffer är ute och leker. Jiiihoo vad rolgit jag har. Har ingen aning om vad jag ska hitta på för att underhålla mej heller.
Sågen ringde idag och frågade om han fick låna Kristoffer imorgon för att åka och bada. Klart han får. Blir nog himla kul för Kristoffer =) 
Jag ska försöka ta mej till morsan en sväng imorgon med och hämta julgranen som vi ska låna. Vill ju ha en gran här hemma så vi får lite fint. Saker att hänga i granen har vi massor... men ingen egen gran. Tur att mamma inte har användning för sin =) 
Nä jag tror det är dags att väcka pojkarna nu så kan jag hoppa in i duschen sen. Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0