fredag 3 december

Då är fredagkvällen snart slut... sitter och väntar på att få veta vem som åker ur idol. Jay är ju så jäkla underbar.. ikväll var det... ja det går inte att beskriva med ord! Minnah är också grymt bra. Så jag hoppas att Olle ryker ikväll. Trodde han skulle åka innan Linnea gjorde det men där tog jag fel... har aldrig gillat Olle, vet inte varför. Men men..
Jag och Alex blev barnlediga idag. Kristoffer är hos sin pappa och Robin sover hos sin farfar inatt. Lite mysigt så jag och Alex passade på att gå ut och äta vid sextiden.. Munken blev det men det var himla mysigt där. God plankstek hade dom i alla fall också =) Skönt att göra nåt bara jag och Alex... det händer liksom aldrig. Känns däremot lite konstigt att vara utan ungar... man behöver liksom inte tänka på tv-volymen eller nånting... himla ovant hehe.
Snackade med min käre mor idag. Om det finns plats på spinning-passet imorgonbitti så ska hon bjuda med mej. Man känenr liksom "nej nej jag orkar inte" inom sej... spinning en lördagsmorgon?? En morgon som man dessutom kunnat få sovmorgon?? Men jag vet att det kommer känner himla skönt att få röra på sej och komemr jag väl dit så komemr det inte kännas lika jobbigt nå mer =) Längtar tills tatueringen är helt läkt så att jag kan börja simma igen. Har ju gått upp ett par kilo igen nu eftersom jag inte rört på mej på länge så det är dags att ta tag i det igen nu. Känns ju skönt att bli smalare och komma i alla härliga kläder man vill ha =)
Har förresten börjat kolla på "tre kronor" igen... gamla tv-serien ni vet. Den är ju så underbar. Hela serien har kommit ut på dvd så Alex laddade ner den åt mej =) Och förr när den gick så såg jag den aldrig från börjar så det e verkligen skitskoj =) har sett 6 avsnitt de senaste 2 dagarna hehe.
Får se vad som blir mer imorgon än spinning. Robin kommer hem vid lunch och senare åker vi förmodligen ut till valbo för att påbörja spaningen av ny soffa. Det kommer väl dröja lite innan vi kan köpa en men det ska bli kul att kolla =) Skulle ju vara underbart med ny soffa... annat än skiten vi har nu.. Usch!!
Aja... gnällt färdigt för ikväll =) Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0